Θέλω το παιδί μου να είναι ο εαυτός του



– Πως θα το βοηθήσω να είναι ο εαυτός του;
 Με το να του λέω να μην κλαίει, να μην φοβάται να μην θυμώνει;
Με το να μην του δίνω το δικαίωμα να αποφασίζει για τα πάντα, το πιάτο του, το ρούχο του, τους φίλους του, τον άνθρωπο που θα αγαπήσει, το χόμπυ του, την κλίση του,
την πίστη του, την άποψη του που δεν είναι η δική μου;
 Με το να του επιβάλω   πόσο θα φάει, ποτέ θα πάει στην τουαλέτα; 
 Με το να θέλω να τον ελέγχω με τιμωρίες που τον κάνουν να νιώθει αδύναμος, εκδικητικός, ανασφαλής;
 Με το να αποσύρω την αγάπη μου όταν δεν μου αρέσει η συμπεριφορά του και να την προσαρμόζει στα δικά μου θέλω;
 Με το να μην είμαι ο εαυτός του μπροστά του; Με τις αδυναμίες μου, με τα νεύρα μου, με τις απογοητεύσεις μου, τα θέλω μου και τα πιστεύω μου;
 Με το να του επιβάλλω καθημερινώς και αυτόματα τα δικά μου θέλω- πιστεύω, που ούτε καν εγώ τα έχω επεξεργαστεί;
Με το να τον πνίγω με την υπερπροστατευτικότητα μου, να μην απογοητευτεί, να μην πληγωθεί, να μην κρυώσει, να μην χτυπήσει, να μην κλάψει;
 Με το να του επιβάλω κανόνες που πάνε ενάντια στον εαυτό του; Μην ζωγραφίζεις έτσι, έλα να σου δείξω πως, μην το κάνεις το μ έτσι, από κάτω η γραμμούλα;
 Με το να μην τον ακούω;;
 Με το να μην κάνω πίσω και να τον παρακολουθήσω να εξελιχθεί, να ανθίσει, αυτό που είναι, και να του προσφέρω μόνο την ασφάλεια της ανιδιοτελούς αγάπης μου;

Θέλω το παιδί μου να είναι φιλάνθρωπος


Πως θα βοηθήσω το παιδί μου να είναι φιλάνθρωπος;
 Με το να κουτσομπολέυω τους διπλανούς μου;
 Με το να κάνω διακρίσεις και να εκφέρω απόψεις ρατσισμού; 
 Με το να μην τον αφήνω να διαλέγει φίλους αλλοδαπούς, αλλόθρησκους κτλ;
 Με το να μην είμαι εγώ ο ίδιος φιλάνθρωπος;

Θέλω το παιδί μου να έχει κατανόηση


Πως θα βοηθήσω το παιδί μου να έχει κατανόηση;
 Με το να μην το κατανοώ από τους πρώτους μήνες της ζωής του;
 Με το να μην αποκωδικοποιώ τις ανάγκες του αλλά να νομίζω συνέχεια ότι με χειρίζεται;
 Με το να μην ενδίδω στις ανάγκες του για να μην το κάνω εξαρτημένο από μένα;
 Με το να μην τον ακούω γιατί είναι παιδί;
 Με το να του επιβάλλω τιμωρίες όταν συμπεριφέρεται άσχημα στον συνάνθρωπο του  και να του δημιουργώ συναισθήματα οργής, εκδικητικότητας αντί να τον βοηθήσω να καταλάβει τον άλλον και να τον κάνει να νιώσει καλύτερα;
Πηγή     toddlersthoughts.blogspot.gr

Σχόλια