"Μαγικές" φρασούλες που έχουν ανάγκη τα παιδιά μας να ακούνε

Δείτε παρακάτω μερικές θετικές φράσεις, που είναι καλό να λέτε στα παιδιά σας, ποτέ δεν ξέρετε ποιες θα θυμούνται και θα κουβαλούν για την υπόλοιπη ζωή τους.
Πείτε τους:

  1. Σε αγαπώ
  2. Με κάνεις να χαμογελώ
  3. Μου έλειψες
  4. Ο ζωή μου είναι καλύτερη μαζί σου
  5. Θα κάνω τα πάντα για να είσαι ασφαλής
  6. Κάποιες φορές θα λέω «όχι»
  7. Πιστεύω σε εσένα
  8. Μπορείς να τα καταφέρεις
  9. Καλή η ιδέα σου!
  10. Μπορείς!
  11. Αξίζεις
  12. Είσαι δυνατός/ή
  13. Μπορείς να λες όχι, όταν θέλεις
  14. Ξέρω πώς νοιώθεις
  15. Μπορείς να επιλέξεις
  16. Είσαι ευγενικός/ή
  17. Μην παρασύρεσαι από την κακή συμπεριφορά των άλλων
  18. Κανείς δεν είναι τέλειος
  19. Θα μάθεις
  20. Θα μεγαλώσεις…είναι δύσκολο μερικές φορές.
  21. Σε πιστεύω
  22. Είσαι όμορφος/η
  23. Μπορείς να κάνεις λάθη
  24. Το σώμα σου, σου ανήκει
  25. Εσύ ορίζεις το σώμα σου
  26. Είσαι σημαντικός/ή
  27. Κάθε μέρα γίνεσαι καλύτερος/η
  28. Θέλω να ξέρω τι σκέφτεσαι
  29. Πώς το έκανες αυτό; Απίθανο!
  30. Χαίρομαι με τα κατορθώματά σου
  31. Σε ευχαριστώ που με βοηθάς
  32. Μου αρέσει η παρέα σου
  33. Μου αρέσει να κάνω πράγματα μαζί σου
  34. Μου αρέσει να μιλάμε/συζητάμε
  35. Είμαι περήφανος/η για εσένα.                                                                                                           

Σχόλια