Βοηθήστε το παιδί να "χτίσει" χαρακτήρα

Σχετική εικόνα

Oι παρακάτω φράσεις αποτελούν έναν μπούσουλα προς τους γονείς, που θέλουν να συμβουλεύσουν τα παιδιά σε διαφορετικές στιγμές και περιστάσεις της ζωής τους.
Σε καμία περίπτωση, η προσωπική εκτίμηση των γονέων ως προς τη διαπαιδαγώγηση των παιδιών δεν μπορεί να αντικατασταθεί.
Υπάρχουν όμως μερικές φράσεις που μπορούν να σας βγάλουν από τη δύσκολη θέση του να σκέφτεστε τι πρέπει να του πείτε για να το καθοδηγήσετε προς το σωστό δρόμο.
Μπορείτε επίσης, να τυπώσετε τις παρακάτω φράσεις και να τις βάλετε με ένα μαγνητάκι στο ψυγείο, αφήνοντας την περιέργειά τους να τα καθοδηγήσει να τα διαβάσουν μόνα τους
1. Η εμφάνισή μου δεν είναι τόσο σημαντική όσο οι πράξεις μου.
2. Συμπεριφέρομαι στους άλλους όπως θέλω να μου συμπεριφέρονται.
3. Είμαι ειλικρινής: Δεν κλέβω, δεν εξαπατώ.
4. Είμαι καλός στα αθλήματα και στα παιχνίδια: Ακολουθώ τους κανόνες και το «ευ αγωνίζεσθαι», προσπαθώ και παίρνω πρωτοβουλίες.
5. Μπορώ να γελάω με αστεία πράγματα αλλά όχι εις βάρος άλλων.
6. Δεν κουτσομπολεύω: αν δεν μπορώ να πω κάτι που θα βοηθήσει, δεν λέω τίποτα.
7. Όταν είμαι στενοχωρημένος, βοηθώ τον εαυτό μου, σκεπτόμενος καλά πράγματα που με κάνουν να αισθάνομαι καλύτερα.
8. Για να έχω φίλους, θα πρέπει να φέρομαι ευγενικά.
9. Πιστεύω ότι είμαι κάποιος που μπορεί να κάνει σημαντικά πράγματα.
10. Το τι λέω και το πώς το λέω, σχηματίζει την εικόνα των άλλων για εμένα.
11. Εκτιμώ την οικογένειά μου και όσους μου φέρονται με σεβασμό.
12. Φέρομαι σε όλους με σεβασμό.
13. Όταν μου μιλάνε, δείχνω στους άλλους ότι τους ακούω.
14. Είμαι καλός πολίτης όταν βοηθώ τους άλλους εθελοντικά.
15. Σκέφτομαι μόνος μου για τον εαυτό μου και κάνω επιλογές που είναι καλές για εμένα.
16. Κάθε μέρα είναι μια νέα ευκαιρία για να βάλω τα δυνατά μου.
17. Προσπαθώ να καταλάβω πώς αισθάνονται οι φίλοι μου.
18. Όλοι κάνουν λάθη, επομένως όταν κάνω λάθος δεν θυμώνω με τον εαυτό μου αλλά προσπαθώ να γίνω καλύτερος.
19. Δεν εγκαταλείπω: Συνεχίζω την προσπάθεια μέχρι να έχω κάνει ό,τι μπορούσα.
20. Είμαι ευγενικός, περιμένω τη σειρά μου, λέω ευχαριστώ και παρακαλώ.
21. Όταν χαμογελώ στους άλλους, μου χαμογελούν και εκείνοι.
22. Ενθαρρύνω τους φίλους μου να είναι καλοί και να βάζουν τα δυνατά τους.
23. Οι αξίες μου από την οικογένειά μου με καθοδηγούν στις αποφάσεις μου για όλη μου τη ζωή.
24. Όταν θυμώνω δεν πληγώνω τους άλλους.
25. Είμαι δημιουργικός και αφήνω τη φαντασία μου να δουλέψει όταν χορεύω, ζωγραφίζω, γράφω.
26. Λέω «Όχι» σε πράγματα που μπορούν να με βλάψουν, όπως το κάπνισμα και το αλκοόλ.
27. Όταν λέω ότι θα κάνω κάτι, το κάνω.
28. Προσπαθώ πάντα να μαθαίνω κάτι καινούργιο.
29. Όταν τα πράγματα δεν πηγαίνουν όπως θέλω, σκέφτομαι πώς μπορώ να τα κάνω καλύτερα.
30. Δεν κοροϊδεύω ή κρίνω τα άλλα παιδιά γιατί δεν ξέρω τι συμβαίνει στη ζωή τους.
31. Επιτυχία είναι να βάζω τα δυνατά μου, όχι το να είμαι ο καλύτερος.
32. Όλοι έχουν καλά και κακά συναισθήματα.
33. Προσέχω τον εαυτό μου: Τρώω σωστά, κάνω γυμναστική και ξεκουράζομαι όσο πρέπει.
34. Ακολουθώ τους κανόνες και προσπαθώ να κάνω τον κόσμο καλύτερο.
35. Προσπαθώ να καταλάβω άλλους ανθρώπους που είναι διαφορετικοί από εμένα.
36. Αν λέω την αλήθεια, οι φίλοι μου θα με εμπιστεύονται.
37. Δεν κάνω σπατάλες και προσπαθώ να κάνω οικονομία.
38. Χρησιμοποιώ σωστά το χρόνο μου.
39. Σκέφτομαι πριν κάνω κάτι.
40. Πριν κάνω κάτι, αναρωτιέμαι αν είναι ασφαλές.
41. Είμαι αυτός που είμαι – δεν προσπαθώ να γίνω κάποιος άλλος.
42. Νοιάζομαι για τα έμβια όντα και το περιβάλλον.
Πηγή  tvxs.gr

Σχόλια